17 septembrie 2009

Voyage

azi vreau să fiu eu
să te dezbraci de tine şi să mă iubeşti
încet
grăbit
alb-negru
ca în imaginile televizate
gen retro
tu eşti perfect ca timpul iubite
citesc pulsaţia venelor tale
ca pe un roman clasic
de pasiune
ură
şi... război
cu dorinţele din tine
cu muşchii încleştati între patimă şi regret
ma înnebuneşti
tu
şi cearşaful ascuns în cute
şi coapsa mea
caldă
agitată
flămândă
suieri sălbatec ca un cal nărăvaş
halucinant de fierbinte
prins în cursă
fără norme
adversari
premii
fără început sau sfârşit

la ora când universul întreg se zbate într-un deget
strânge-mă în palma ta caldă iubite


8 comentarii:

  1. - O cafea dubla in dimineata asta? Simt ca noaptea a fost cam scurta.

    Destinatia imi place!
    Si un astfel de voyage,
    Il are pe vono'ncoace,
    Te doresti un personaj.
    Cel iubit, si c'est possible;
    Daca nu, poate..- cearsaful?
    Are loc privelegiat
    Langa coapsa inferbantata,
    Peste doi amanti in pat....

    RăspundețiȘtergere
  2. No, ca versurile nu sunt proaspete. Noaptea? A fost una dulce, am dormit ca un inger, pe bune. :)

    Creatiile mele vad ca te inspira. Ceea ce tine de psihologia sexului: recunosc, ma intreci chiar si pe mine la capitolul imaginatie. Promit sa nu-ti dezamagesc asteptarile. Postari cat mai des, numai ca din astea cu destinatii speciale am putine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, ce-mi place..mai multe nu comentez, caci nu stiu cum sa descriu fierbinteala asta care m-a apucat..versurile sunt, pur si simplu, afrodiziacice :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, relax. Afrodiziac zici? Mmm, poate sa-mi patentez inventia...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. n-ar fi rau, acum se cistiga bine pe chestia asta in industria farmaceutica :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. .... mi-a placut, la nebunie...

    RăspundețiȘtergere