12 septembrie 2009

Conspiratie

sunt imateriala
ireciclabila
si nu iau foc
o lada cu deseuri sentimentale

cand Dumnezeu ma apuca cu dintii
de talpile ude
si ma arunca in mine
imi scutur clepsidra fixata in piept
si merg sa-mi plimb iluziile
pe aceeasi alee conspiratoare

masor la cronometru
un tur racit intre doua reprize de nesomn
imi sarut umarul
parfumat cu miros de ploaie virgina
prind in pumn un fluture macinat de vant
si adresez o pereche de fraze necenzurate
frigului incolacit de gatul meu
ca sarpele din ilustratiile biblice
il las totusi sa-mi numere dintii
cu un gest de pervers afemeiat

push la butonul cu imagini vizuale
si optez pentru functia zoom in
printre neuronii obositi
prinde circuit un fir de viata
alb
gri
piersic
te vad un ghem
ce-si toarce linistit caldura in sufletul meu


9 comentarii:

  1. Se citeşte fără respiraţie! Versurilor le lipseşte un singur lucru: o copertă şi un autograf pe copertă..

    P.S.
    eu deja însetasem tot aşteptînd o nouă postare...

    frumoasă imagine..de parcă aţi " conspirat" cu pictorul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-au placut. De-as mai sti si cine e pictorul...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "cand Dumnezeu ma apuca cu dintii de talpile ude/ si ma arunca in mine/" mmm.. doar o femeie poate scrie asa...:D

    RăspundețiȘtergere
  4. >Cavalerul Verde
    Adica? Barbatii nu sunt atat de sensibili, am priceput ce trebuie din comentariul tau?

    RăspundețiȘtergere
  5. poate, dar mai probabil ca au talpile un pic mai mashcate...:D p.s. citind poezia asta, (recunosc , de 3 ori)mi-am imaginat "teatrul" asta mistic in pliona forma, in miniatura... si.. eul liric avea niste talpi minuscule...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. pliona= plina.. (tastiera mea implineste in iarna patru ani!) :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Multi ani tastierei tale, sa te tina sanatoasa inca vreo 4. Eh, de cate ori mi-am dorit si eu sa fi avut talpile mai mascate...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ star77,
    "Eh, de cate ori mi-am dorit si eu sa fi avut talpile mai mascate..."

    pentru a găsi încălţăminte mai uşor sau pentru vreo artă marţială? :))

    RăspundețiȘtergere