14 septembrie 2009

Ghici ghicitoarea mea...

Sarcina, parinti, bebe, auras, ursulet, clopotel. Mami si cu tati te iubesc, esti tot ce avem mai scump pe lume! Esti cel mai minunat omulet din viata noastra! A creste, a fi voinic, a fi pregatit. Independenta, educatie, varsta, gradinita. Cautare, emotii, alegere corecta. Incertitudine, amaraciune, stres, indignare, disperare. Va las pe voi, dragi cititori, sa continuati lista. Dar mai intai va propun sa treceti cu privirea peste cateva poze. Sunt mai proaspete ca painea cea calda. Privelistea insa are deja un stagiu de vreo 2 saptamani. Pacat ca nu mi-a trecut prin cap sa le fac  atunci cand in toata mizeria existenta alearga nevinovati copiii. Doar o gradinita cresa, nimic mai mult. Dragi parinti, cocoliti-va odorasul, dar nu uitati ca vine o zi cand trebuie sa mearga la gradinita. O zi cand trebuie sa dea ochii cu realitatea!




10 comentarii:

  1. Ce mizerie..cum să se joace un copilaş aici? Apropo, unde e asta?

    mmm..poate de organizat o zi ecologică?

    RăspundețiȘtergere
  2. In apropiere de casa noastra. O zi ecologica? Nu e suficient. A doua zi va fi la fel. Vis-a-vis de gradinita se afla gunoistea cartierului. Transportul mizeriei este asigurat de maidanezi. Si cum gradinitei ii lipseste o sefa cu elementarul bun simt si deprinderi de gospodina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Altceva ma mira: parintii isi petrec odraslele in fiecare dimineata, au ochi sa vada. Se pare ca nimeni n-are treaba unde si ce face copilul toata ziua.

    RăspundețiȘtergere
  4. dams, e pur si simplu, inacceptabil de trist.Chiar nu este niciun fel de organ de resort de sanitarie ceva sa mai dea cu nasul pe aici, sa mai vada ce bine si frumos se joaca copii, sa mai dea peste poala de gospodina a sefei, sau poate fac ceva si schimba gunoistea de acolo?

    dezamagita de parinti, cui altcuiva sa-i pese daca lor nu le pasa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma intreb si eu daca este sau nu. As apela la cineva, nu stiu la cine. Poate sa trimit pozele la primarie?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu-mi vine nimic altceva in cap decit un demers insotit de fotografii si de o lista de semnaturi din partea parintilor si tot asta drept la primarie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Parintii, ei sunt obligati sa faca ceva. Am trecut azi dimineata pe alaturi si vazui o coada de matura ridicand praf prin curte. Asa m-am bucurat! In drum spre casa, pe la amiaza, constat cu regret ca frunzele au fost maturate, gunoiul din poze a ramas intact. Pentru moment nu pot decat sa rasuflu usor, am optat pentru o alta institutie de cresa. Ceva am sa fac eu, nu pot admite asa ceva.Ttrebuie sa ma scarpin bine la ceafa si sa caut o solutie.

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. Pacat ca nu cunosc nici un parinte de pe-aici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca la orele cand sunt adusi copiii, sau sunt luati de la gradinita o sa gasiti parinti deschisi pentru colaborare, eu am facut acelasi lucru cand am avut nevoie de niste date statistice :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alina

    Daca se mai repeta situatia, voi tine cont de sugestiile tale. Merci ca ti-ai facut timp pt blogul meu.

    RăspundețiȘtergere