29 decembrie 2009

mofturi boeme

sărbătorile mele ar trebui sa fie toate la fel
ca femeia-pădure cu părul pulbere de argint
pictată în tatuaje pe umeri pe sâni
şi valuri de mătase sărutându-i goliciunea
Doamne mă fă netimp decembre nins
opreşte clipele de catifea
în palmele copilului născut fără lumină
apoi cântul unei viori
îngheţat în ciobul paharului de vin
lângă inima bărbatului care mă iubeşte
cea dintâi vreau să fiu inspiraţia
să împart albul nopţilor ninse cu singurătatea poetului
mă striveşte între degete ca pe un bob de scoruş
şi mă aşterne cerneală sub pana cuvintelor


15 comentarii:

  1. Tu de unde gasesti timp sa faci si cozonacii si parjoalele si raciturile si...."Mofturi boeme"?
    Casa mea a fost un dute-vino, iar eu inca miros a parjoale arse si a usturoi din racituri;
    Bravo pentru "mofturi"! Mai multe nu vreau sa spun ca mi-e frica sa nu iasa o reteta culinara.

    PS: s-a schimbat totul pe aici, mai sa ma ratacesc. Era insa un aer de "déjà-vu", asa ca m-am dexcurcat perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cozonaci nu fac, cat despre restul bucatelor - noaptea. Daca tot ma viziteaza nesomnul. P.S.-ul m-a facut sa zambesc de dimineata. Mai lasa, draga, blogul, pentru cateva zile. Ia si te fa frumoasa si proaspata ca vin sarbatorile. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Ref la modificari, simteam nevoia de a schimba ceva in viata mea, m-am limitat la blog. Exact ca o gluma citita undeva pe un blog: ea a decis sa schimbe ceva in viata ei si si-a schimbat browser-ul la internet. Daca gasesc link-ul, il adaug aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. "mă striveşte între degete ca pe un bob de scoruş
    şi mă aşterne cerneală sub pana cuvintelor" - frumos... Bine te-am găsit! La bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Flavius

    Sarbatori fericite si tie! Un an bogat, rodnic si cu multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA Multi Ani!
    Ti-am adaugat blogul tau plin de poezie si inefabil la linkurile mele si sant onorata de vizita ta pe blogurile mele.

    Cu prietenie,
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  7. @Irina

    Blogurile tale sunt de o rara calitate! Te trec si eu pe lista de bloguri preferate, nu am reusit sa o fac aseara, era deja tarziu de tot. Onorata cred ca sunt eu de data aceasta, daca-mi permiti sa ma simt astfel.

    Sarbatori fericite!

    Cu mult respect,
    Deja-vu

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani! Asa frumosi si plini ca poeziile Dvs!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Irinush

    La Multi Ani, scumpo! Sa fie anul care vine pt tine frumos precum ti-e sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  10. multi ani rodnici! multi ani in pace! ma inchin cu multa piosenie si mult drag.
    Traiasca Neamul!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cavalerul Verde

    Un an plin de inspiratie pt tine. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. O posibila traducere a poeziei tale..daca nu ti se pare ce trebuie...pur si simplu elimin-o din mesaje.
    Numai bine.

    mes fêtes devraient être toutes pareilles
    comme la femme-foret aux cheveux en miettes, argentées,
    parée de tatouages sur ses épaules
    sur ses seins,
    flots des soies embrassant l’étendue de son corps
    oh dieu, donne-moi du non temps du décembre neigé
    arrête les moments chatoyés
    des paumes de l’enfant né sans lumière
    et le chant d’un violon
    gelé dans la brisure d’un verre
    prés du cœur de l’homme qui m’aime trop
    j’aimerais, j’aimerais être la première dans l’inspiration
    j’aimerais partager le blanc de nuits neigées par la solitude du poète
    on m’écrase entre les doigts comme on écrase le fruit de l’églantier
    on me couvre d’encre sous le plumage des mots.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Irina

    Merci beaucoup, ma cherie! Tu es si jolie!

    RăspundețiȘtergere