13 decembrie 2009

elucubraţii festive

coroanele de pomi strecoară
amurgul clandestin
norii în papuci de casă au coborât la cină
văzduhul împleteşte
în ritm de blues forţat
fulare moi din puf de păpădie

de după deal răsare luna
în giulgiu de mătase
un vânt răzleţ îi joacă pletele-n vârtejuri
şi ceaţa-mi prinde umerii
în languroase mrejuri
sub cerul cu dantelă de mireasă

eşti mai puternică ca mine
într-o zi mi-ai spus
dar nu ştiai că mă mişcam forţat
şi sprijinită în surâsul tău ca-ntr-un toiag
purtam în mine indecenţa unui vis
creştea şi el din pântec fără aripi
deşi avea-n picioare cataligi...


6 comentarii:

  1. Foarte frumoase impletiri de cuvinte...dar trebuie sa recunosc ca am lucrat si cu dexul mult :)E proaspata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce miroase a sărbătoare pe aici, a iarna, a fulgi!


    "norii în papuci de casă au coborât la cină" - aaaa...ce frumos spus! Şi cîte încă personalizări de toată dulceaţa imaginaţiei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fular-curcubeu ne-ai impletit!Si ce moale si cald este; se lipeste si se face una cu trupul cand il apropii de tine. Am inchis ochii si m-am lasat dusa.. dusa...
    -Trezeste-te si priveste pe geam!- imi zicea taticul-Afara ninge!.....

    RăspundețiȘtergere
  4. da..."painica calda"...e si mai bun atunci...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Irinus
    Macar pe aici sa va miroase a iarna...:)

    @Oly
    Cand eram mica ma trezeam foarte usor iernile, era suficient sa ninga pt asta. Pe atunci ierni fara fulgi nici nu existau. :)

    @Doru
    Da, paine calda coapta dupa tehnologie veche. :)

    RăspundețiȘtergere