14 octombrie 2009

Bolnave de... toamnă

   Bolnave suntem. Si eu, si A.B.. De toamnă...
   Am intâlnit-o pe A. la începutul anului acesta prin intermediul reţelei de socializare odnoklassniki. O mamică inteligentă, cultă, responsabilă şi activă. De o frumuseţe naturală ce stârneşte admiraţie. Am plăcut-o din prima. Îi urmăream activitatea în grupul de mămici din umbră. Fiecare gând lăsat pe forum. Cu timpul am îndrăgit-o şi mai mult. Aştepta atunci un bebe, dar nu ştia ce aşteaptă. Eu nu aş fi rezistat tentaţiei de face un examen eco pentru a afla sexul bebe-ului. Aştepta curioasă, dar cu multă rabdare. Aşteptam şi eu, devenise plăcut sa aştept pentru bucuria altcuiva. În aprilie a venit pe lume o fetiţa: mică, gingaşă şi dulce ca o floare de iris. Aşa mi s-a asociat mie, cel puţin, la vederea primelor poze.
   Puţin mai târziu am aflat că şi eu şi A. suntem născute în aceeaşi zi. Puternică, cu tărie de caracter. În acelaşi timp romantică şi visătoare. Coincidenţele ne-au apropiat şi mai mult. Mi-am dat seama de curând ca am pierdut o prietenă scumpă de tot inimii mele, doar pentru faptul că nu am ştiut să-i spun la timp cât mi-era de dragă. Neînţelegerile apar atât de des în viaţă, prin ironie, prin absurd. Şi e păcat că din greşeală dispar prieteniile mari. Mi-am promis că nu voi repeta acelaşi itinerar. Vreau ca A. să ştie ce scumpă îmi este. Vreau să ştie că îi mulţumesc pentru simplul fapt că există, deşi locuieşte la distanţa unei diferenţe de fus orar de 9 ore. Mulţumesc pentru că este aşa cum este. Şi pentru faptul ca e bolnavă de toamnă ca şi mine. Clipul de mai jos mi l-a trimis tot ea, ca să-mi ungă sufletul atunci când sunt tristă. Pot să-l ascult necontenit, superbă melodie, filmuleţul e la fel de minunat. Ce bine e că pe lume există oameni ca tine, draga mea!

Autumn Emotion

6 comentarii:

  1. eu îi ador pe cei ce interpretează melodia, Secret Garden. Vă recomand toată colecţia lor...gîdilă sufletul.

    Şi eu sunt bolnavă de toamnă, din păcate, literalmente.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Irinush

    merci, nu eram la curent cu info. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Subscriu... bolnava de toamna... si eu. Adevarata catzea (ca oricum nu odata am auzit asta pe la spate si recunosc ca mai bine asa, decit oaie :)) sunt daca incerci sa ma rupi din ea. Bolnava de ploaie. De tot feliu... navalnice, scurte si alintate, dar mai ales bolnava de cele care te scot din casa atunci cind toata lumea se gindeste cum Dumnezeu sa gaseasca vreun psihiatru mai discret ca sa nu afle toata lumea ce "problema" ai... Bolnava de emotiile pe care le traiesti, de .."cit esti tu de waw" (Stefan Banica jr.) de cit "stii si scrii" despre mine... (m-ai inteles, nu?)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Indiana

    'nteles, sigur. Bun venit iti zic. Ma bucura vizitele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "navalnice, scurte si alintate" - scrii atat de frumos, bogata imaginatie...

    RăspundețiȘtergere
  6. ...atit de artista intr-o lume trista

    RăspundețiȘtergere