29 august 2009

LaCafeaua - blog cu insomnii (prefata)

Bun venit la o ceasca de cafea! Va invit sa serviti niste ganduri personale din blogul cu insomnii, LaCafeaua! Sugerez sa va inarmati cu rabdare, multa imaginatie si tarie de inima, pentru ca postarile ce vor urma nu sunt din cele mai dulci si nici usor consumabile. Post-lectura s-ar putea sa va apuce dorul de o lingurita cu zahar... Alte efecte adverse nu cunosc pentru moment. Imi dati si mie de stire daca aveti ceva nou. Si, in final, produsele propuse sunt garantat soul-made si nu contin E-uri... :)

6 comentarii:

  1. Dna Stela,

    sunt fericită să fiu primul oaspete care păşeste "în scris" în căsuţa Dvs. Foarte tare faza cu soul-made :D. Ei şi dacă tot nu sunt e-uri, mă voi înfrupta din următoarele postări. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...la prefata...
    pentu tine si pentru toti cei de la Cafeaua

    La Cafeaua aburinda
    si un zahar netopit,
    cearcane pe feti zdrobite
    cearta ceasul nedormit.

    Mii de ganduri insomniace
    dau tarcoale peste foi.
    Pana scartie insetata
    sa brodeze randuri noi.

    Eu am zis,tu zici si tu,
    ca e bine ce-am spus eu.
    El a spus ca nu-i prea place,
    eu - ca-mi pare foarte rau...

    Sufletu-si gaseste hrana,
    adormit in rasarit,
    la Cafeaua aburinda,
    si un zahar, netopit.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Oly

    Bine-ai revenit! Poezioara e faina de tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi, pai era nevoie de una la care sa-i stea bine langa ale tale, nu ?

    RăspundețiȘtergere