18 februarie 2010

picături de şi pentru suflet

Va fi o rubrica nouă pe blog, un soi de odaie virtuală pentru lectură suplimentară. Când găsesc ceva frumos de citit, nu pot să păstrez acest ceva doar pentru mine. Vreau să-l împart cu toată lumea. Uneori pot fi rânduri scrise de cineva care semnează modest, dar investeste mult suflet în cele asternute pe hârtie. Este un poem care m-a făcut să cad pe gânduri pentru câteva ceasuri bune. Rânduri superbe! Ţesute cu fir rece. Personal, am simţit cum frigul mă ia de spate.
Vreau să-l  citiţi şi voi.

Iluzii…


Într-o dimineaţă de sticlă,
de puteai să vezi prin ea
ziua de ieri,
a venit la mine un înger
să-mi ghicească în cafea,
să-mi ghicească în cărţi de tarot;
mi-a zis:
-Nu fi trist..te vei renaşte,
te vei renaşte când castanii vor înflori,
atunci să rupi din castanul din faţa porţii
o crenguţă
şi să o păstrezi etern...nou destin.
În acea dimineaţă,am aflat că...
există şi îngeri mincinoşi,
pe stradă mea...
un om tăiase demult
castanii.


Într-o noapte de humă,
de puteai să îngropi în ea
toate visele şi să dezgropi
inceritudinile,
a venit la mine un demon
şi mi-a zis râzând:
-Sădeşte un castan în faţă porţii
şi apoi aşteaptă să crească,
aşteaptă,
aşteaptă...


Şi acum aştept
simţind zi de zi râsul lui
că o palmă peste speranţă,
înger mincinos sau demon
îmi e tot una..
Aştept ca Dumnezeu să plouă
pe stradă mea,
la castanul meu...
dar iarnă asta ticăloasă
stă nemişcată
peste cele patru anotimpuri
îngheţîndu-mi inima
şi castanii neînfloriţi...
îngheţîndu-mi aşteptarea.


/autor: Unactorgrăbit/
(http://www.poezii.md/poezie/9387/iluzii/)

9 comentarii:

  1. Merci mult de tot pt aceste randuri! Suflet, suflet si caldura in tot acest microunivers al tau virtual! :)
    Tot ce stiu e ca ingerii nu ghicesc in cafea si nici in carti de tarot... spunea cineva, nu mai stiu cine, ca o viata este buna doar daca nu are nevoie de miracole.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Karena
    Merci pt trecere! Exista cu adevarat oameni care nu simt nevoia pt miracol in viata lor? Nu prea cred.

    @Ciocolatika
    Ma bucur ca place si altora.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, exista... sunt rari, insa cunosc citiva. Sunt oameni care pretuiesc profund si totalmente tot ce li se ofera, traiesc intens orice clipa... Poate ei insisi sunt miracole? Cine stie...
    p.s. pot sa te adaug la blogroll? imi place enorm de mult blogul tau si aroma aceasta "de suflet" si de "primavara timpurie". :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Karena
    Eu sunt din alta categorie, intotdeauna vreau mai mult decat am. :) Ref. la blogroll, eu te-am adaugat deja pe al meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. ....frumoase Iluzii, frumoasa personalitate Actorulgrabit...frumos din partea ta sa cauti pentru noi oameni si cuvinte frumoase si sa ni le servesti asa pe platou de argint... Merci

    RăspundețiȘtergere
  6. @Oly
    Cu placere, draga mea! De-ai sti cat ma bucura trecerile tale pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  7. am nimerit inamplator aici si nu imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonymous
    Imi pare bine ca intamplarile mai favorizeaza si blogul meu din cand in cand. Iti urez timp placut pe aici. Si inca ceva: incearca sa semnezi comentariile, asa se obisnuieste pe la noi. Merci anticipat! :)

    RăspundețiȘtergere