10 februarie 2010

criză la pachet

în odaia mea
gerul se spânzură în fiecare dimineaţă
între acele de ceasornic
o piesă remix
îmi violează timpanele
25/24
refrenul aceleiaşi siberii de ghiaţă
sunt avortul unui duel politic
sau e arest la domiciliu
risc să fac o criză acută de hiper-inhalare
cu teorii utopice
mi-e silă de prostia
ce se vinde cu kilogramul de la tribună
şi de zilele în care abia mai respir
trădătorii se clonează cu viteza bârfelor
adevărul se consumă cu paiul
între rândurile difuzate la buletinul de ştiri

daţi-mi nişte picături de optimism
promit să le administrez regulat
de 3 ori pe zi
până la finalul campaniei electorale

P.S. Versurile datează din ianuarie 2008.
Dacă înlocuiesc "campaniei electorale" cu "interimatului",
nu cred ca risc a-i schimba prea mult conţinutul...



7 comentarii:

  1. picăturile de optimism le-aş adminstra şi eu, regulat. Sau poate un vaccin (naţional)?

    grele versuri (grele ca în cîntar)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Irinus
    E buna ideea cu vaccinul national. De-ar fi atat de simplu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fraza lui Murphy(parca): "Zambeste, maine va fi mai rau" i s-a potrivit de minune in ultimii ani tarisoarei noastre, sireaca! Adevarul este ca la multi ne vine sa stigam in gura mare: - Unde esti tu Tepes, Doamne...?
    Nu s-a inventat inca vaccinul care sa invinga atata prostime, e nevoie de o mare campanie de decapitare. Unii si-au schimbat doar caciulile nu si ce e sub ea. (ca in filmul "Apiati vlasti meneaetzea" (sorry pr versiunea ruseasca)
    Eu cred in Moldova si in cei care se lupta sa schimbe ceva, inconjurati de hiene flamande. Lucrurile se vor schimba!!! in bine, veti vedea. Trebuie timp. Timpul trece incet cand esti in inchisoare, dar gustul LIBERTATII merita asteptarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Oly
    Asteptam, ma cherie, ateptam. Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Grazie mille! Pai cum sa rezist la mirosul proaspat de cafeluta aburinda? Placerea e de partea mea, ma chérie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poezie cu comstiinta sau curajul de a fi tu insati...ce sa iti doresti mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Irina
    Te-ai molipsit de nesomn, dupa cum se vede...

    RăspundețiȘtergere