21 noiembrie 2010

iubeşte-mă mai mult ca niciodată

bolnavă sunt de toamnă
de zâmbetul apatic
care-mi strecoară în palmă
monedă veche a tăcerii
fluturi muribunzi
rătăcesc spre inima cerului
taina vieţii se ascunde

pe aripile lor
in tatuaje
dă-mi mâna
vino să priveşti
cum note de cristal
dansează valsul toamnei

bolnavă sunt de galben
de soarele culcat la picioarele pădurii
sub genunchii mei
sub privirile tale
iubeşte-mă
mai mult ca niciodată
de parcă ai fi şi tu
bolnav de toamnă
de ochii ploii
de ochii mei
sau de mine
totuna...

16 comentarii:

  1. @Carolina
    Daca zici... Bun venit pe strada mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "soarele culcat la picioarele padurii" imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. bolnavă de galben... frumos.

    bine ai revenit cu un poem care mi-a mers la inimă!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ottilia
    Esti dulce. Merci pt fidelitate. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Irina
    Mai treci, ma incurajeaza vizitele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunată! Dar, cine nu te-ar putea iubi pe tine femeie? Tu eşti galbenul în esenţa lui :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. deja-vu şi toată muzica frumoasă!.... salutări din Cruciadă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cavalerul Verde
    Salut, salut! Sper ca luptele pe acolo nu sunt din cele mai grele. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bolnava de toamna, bolnava de gaben, de rugina amintirilor in prag albastrui de iarna. Nu sunt prea multe alegeri, cand frunza ameninta cu putregaiul trecerea timpului...

    Un gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sorina
    Alegeri? Eh, cate vrem noi... Multumesc pentru trecere!

    RăspundețiȘtergere
  11. dragoste de galben matur presarat carunt cu reflectii ce duc perfect catre miraj , catre idilic...

    RăspundețiȘtergere
  12. @unactorgrabit
    Iti multumesc ca ai trecut pe aici. Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  13. "bolnavă sunt de galben
    de soarele culcat la picioarele pădurii
    sub genunchii mei
    sub privirile tale
    iubeşte-mă
    mai mult ca niciodată
    de parcă ai fi şi tu
    bolnav de toamnă
    de ochii ploii
    de ochii mei
    sau de mine
    totuna..."
    Foarte frumooos, sa lipit de suflet!
    E tare cald pe blogul tau printre poeme frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Diana,
    si oamenii care trec pe aici sunt calzi la suflet. Iti multumesc pt lectura!

    RăspundețiȘtergere